„Am mancat o dieta saraca in carbohidrati, bogata in proteine ​​si am mers pe jos in fiecare zi pentru a slabi 130 de kilograme cu PCOS”

Post date:

Author:

Category:

Numele meu este Victoria Brady si am 33 de ani. Sunt situata in Atlanta, Georgia, unde lucrez ca consultant de marketing si designer web, precum si ca antrenor personal certificat de ACE. Am PCOS, asa ca am inceput sa mananc o dieta saraca in carbohidrati si bogata in proteine ​​si sa merg pe jos si sa fac antrenamente pe YouTube pentru a pierde in greutate si a gestiona simptomele PCOS.

M-am luptat cu greutatea mea toata viata. (De fapt m-am nascut cu 10 lire, 11 uncii, asa ca imi place sa spun ca am avut un avans!). Provenind dintr-o familie careia ii place sa gateasca si sa manance, nu am fost invatat despre importanta de a manca sanatos, de a practica controlul portiilor sau de a fi activ. Drept urmare, cand am absolvit liceul, cantarim 250 de kilograme.

Am fost diagnosticata cu sindromul ovarelor polichistice (PCOS) si am avut probleme cu rezistenta la insulina in timp ce eram la facultate. Deoarece nu exista un remediu pentru tulburarea hormonala, medicii au afirmat intotdeauna ca trebuie sa slabesc (impreuna cu mentinerea unei diete sanatoase) pentru a gestiona simptomele afectiunii. As incerca tot felul de diete accidentale de-a lungul anilor, dar nimic nu s-a blocat pana dupa ce mi-am nascut fiii.

Am decis, la inceputul anului 2017, sa slabesc in exces. Totusi, am tot cazut de pe caruta.

Obiceiurile mele nu s-au pastrat din cauza lipsei de timp pentru a lucra cu norma intreaga si a fi mama a doi baieti sub 2 ani. Si in primele sase luni ale anului, am tratat fiecare saptamana ca pe o noua saptamana pentru a incepe peste. La 29 de ani, greutatea mea ajunsese la 275 de kilograme.

Abia in luna iunie a acelui an m-a lovit ca trebuie neaparat sa fac o schimbare permanenta. Stiam ca trebuie sa ma schimb daca vreau ca baietii mei sa prinda obiceiuri mai sanatoase. Nu am vrut ca ei sa indure problemele pe care le-am facut cand am crescut supraponderal din punct de vedere medical.

Prin incercare si eroare, in cele din urma am gasit un regim care a functionat pentru mine.

Deoarece am rezistenta la insulina, am decis sa urmez o dieta saraca in carbohidrati si bogata in proteine. Am eliminat carbohidratii albi (zahar, paine, paste, orez), mancarurile prajite, alcoolul, carnea de vita si carnea de porc din dieta mea. De asemenea, am inceput sa consum un galon de apa in fiecare zi.

Iata ce mananc intr-o zi acum.

• Mic dejun: albus de ou cu carnati de pui sau curcan, spanac, ceapa si o bucata de grapefruit in lateral
  • Pranz: burger de curcan pe o chifla cu mai multe cereale sau din grau integral si broccoli la abur
  • Gustari: unt de mere si arahide si o mana de migdale
  • Cina: somon la gratar cu varza la abur si morcovi
  • Desert: Cateva capsuni de ciocolata neagra

Am inceput sa merg mult pe jos in prima luna a calatoriei mele. Am facut o medie de cinci pana la sase mile pe saptamana.

Pe masura ce am devenit mai confortabil cu activitatea fizica, am inceput sa merg la sala si sa urmaresc videoclipuri de antrenament pe YouTube. Am inceput sa merg la cursuri de fitness de grup si chiar am lucrat cu un antrenor timp de o luna pentru a invata despre antrenamentul de forta si construirea muschilor in timp ce slabisem. Pentru mine a fost important ca nu am avut multa piele slabita dupa pierderea in greutate.

Pe masura ce mi-am continuat calatoria, m-am indragostit de fitness si am stiut ca vreau sa-i ajut pe altii sa-si atinga obiectivele de slabire si fitness. In 2019 am devenit antrenor personal certificat prin American Council on Exercise (ACE). In prezent, ofer antrenament si coaching personal online, precum si gazduiesc sesiuni de antrenament live si fac exercitii de cinci pana la sase zile pe saptamana.

Aceste trei modificari au facut cea mai mare diferenta in rezultatele mele de slabire.

• Am gasit alternative sanatoase la alimentele mele preferate. In loc sa renunt la alimentele mele preferate, cum ar fi pizza sau aripioare, as gasi versiuni sanatoase pentru a gati. Acest lucru mi-a permis sa simt ca inca mananc alimentele mele preferate.
  • M-am concentrat pe obiective pe termen scurt in loc de obiective pe termen lung. Era important pentru mine sa raman consecvent si stiam ca daca ma concentrez pe obiectivul final de a pierde 130 de lire sterline, voi renunta. Asa ca, in schimb, mi-am stabilit un obiectiv lunar de a pierde 10 kilograme, ceea ce a facut ca procesul sa se simta mai usor, iar obiectivul meu final sa fie mai atins. De asemenea, nu m-a legat de un anumit termen limita sau cronologie pentru a pierde in greutate.
  • Mi-am crescut cu adevarat aportul zilnic de apa. Inainte de a slabi, eram un iubitor al tuturor sucurilor si nu puteam sa stau o zi fara sa beau un fel de suc sau sifon. Bautul unui galon de apa m-a ajutat cu adevarat sa stau departe de sucuri si sa reduc la minimum cat de mult am mancat. (Acum abia mai suport gustul sucului!)

Am slabit in total 130 de kilograme si mi-a luat putin peste un an sa slabesc.

Vreau ca alte femei sa stie ca nu ar trebui sa compari niciodata locul in care te afli in calatoria ta cu locul in care altcineva este in a lor. A trebuit sa invat ca ceea ce a functionat pentru o persoana poate sau nu sa functioneze pentru altcineva si este in regula. Cea mai importanta parte a succesului in aceasta calatorie pentru mine a fost sa gasesc un regim care sa fie durabil pentru stilul meu de viata.

Aceasta calatorie mi-a oferit mult mai mult decat un corp nou – mi-a dat incredere sa merg dupa oportunitati pe care le-as fi evitat candva sau nu m-as fi crezut niciodata ca as putea face din cauza greutatii mele. Nimic nu este imposibil daca nu fac eu imposibil. Si, desi vor fi zile in care sunt descurajat, nu sunt invins pana nu nu mai incerc.

STAY CONNECTED

2,507CititoriConectați-vă
0AbonațiAbonați-vă

INSTAGRAM

Top 6 insule din Maldive pentru o vacanta de vis

Alegerea celor mai bune insule din Maldive pentru vacanta ta poate fi o provocare, deoarece tara este formata din peste 1.190 de insule raspandite...

6 destinatii europene pentru vara aceasta care va vor surprinde

Calatoria prin Europa, un continent foarte divers, plin de istorie, cultura si frumusete naturala, este intotdeauna o optiune buna pentru cand iti planifici vacantele...